Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2011. november 27., vasárnap

Karácsonyi hangulat....Christmas feeling...


Nagyon megtetszett Ritánál a kis üveg, amit adventre készített. Itt pedig egy nagyon kedves ötletet láttam az üveg megtöltésére... Így megcsináltam az én verziómat...:o)

Rita made a beautiful decoration for Advent...and in this blog I found a very lovely idea ...so I mixed the two idea and I made this decoration ...:o)


Nagyon szép hetet kívánok Nektek!

I wish you a very nice week! 

12 megjegyzés:

  1. Szeretnék odaülni mellé - nagyon hangulatos!

    VálaszTörlés
  2. Jól ötvözted a kettőt......szép és hangulatos.....a hímzett fenyőd is gyönyörű....és így együtt... teljes az összhang!

    VálaszTörlés
  3. Kockás, üveg, Rudi, mécses... én is jövök! Jó kis társaság gyűlne össze, hallod! :)

    VálaszTörlés
  4. Timi,ez csodás!!
    Szinte hallom a karácsonyi dalokat, a csilingelést..♥♥

    VálaszTörlés
  5. Palkó: szívesen látlak egy teára :o)!

    Nagymamis: köszönöm ♥!!!

    Rita: bizony, kockás :o)))! A Rudis poharat pedig ma kaptam...:o)

    Erika: valóban szólt a karácsonyi zene...:o)!

    VálaszTörlés
  6. Annyira szép, hogy szavakat nem is találok! Áldott, szép Adventet kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon hangulatos, olyan ügyesen nyúlsz mindig a dolgokhoz , olyan ügyesen variálsz. Nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  8. Lassan indulok dolgozni, itt feltöltődöm és remélem kitart estig.

    VálaszTörlés
  9. Leki: köszönöm ♥!

    Zsuzsa: én is viszont kívánom Neked!

    Arien: ha hó nincs. akkor legalább a hangulat meglegyen...:o)

    Napocska: köszönöm! Azért volt egy kis segítségem is...:o)

    Amanda: jó töltődés kívánok :o)!

    VálaszTörlés
  10. I bet your house is lovely and smells wonderful, Timi!
    Merry Christmas and thank you for your comments, cards and prayers; they have helped.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...