Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2013. február 12., kedd

Tavaszra várva 1....Waiting for Spring 1...

Tudom, hogy még február van és esik a hó, de valahogy úgy érzem, hamarosan itt a tavasz!!!
I  know it is still February and snowing, but somehow I feel that spring is coming soon!!!

Ezt a mintát még egy régebbi Praktika újságban találtam, de annyira megtetszett, hogy újra kihímeztem :o)
I've found the pattern in the  Praktika magazine and I liked it so much, that I stitched it...again....:o)

Ez pedig Lizzie Kate oldaláról való ingyenes minta....olyan vidám színei vannak!
This pattern is from Lizzie Kate's site...I like the colors! 

Nagyon szép hetet kívánok nektek!!!
Have a great week!!!


20 megjegyzés:

  1. Ó Tavasz, már nagyon várlak :-D

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom a várakozókhoz:)

    Szép tavaszcsalogatókat készítettél! A hóvirágos tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  3. Great ornaments Timi!! I love the lily of the valley :)

    VálaszTörlés
  4. Teljesen ideje van a hóvirágnak: barátaink kertjében ott hajbókolnak a bájos kis fejek.:)Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  5. Sok-sok gyönyörű tavaszváró virág ♥ egyik jobban tetszik, mint a másik!

    VálaszTörlés
  6. ohhh...all so fantastic...very beautiful
    Pat

    VálaszTörlés
  7. de jó már ilyen tavaszias dolgokban gyönyörködni :)

    VálaszTörlés
  8. Nálunk is nyílik a hóvirág és mi is nagyon várjuk a tavaszt! :)
    Szép hetet neked is!♥

    VálaszTörlés
  9. Én is, én is!!! - mármint hogy várom a tavaszt és tetszenek a virágaid! :)
    Egy hóvirágot én is elkezdtem már... :)

    VálaszTörlés
  10. Én is, én is!!! - mármint hogy várom a tavaszt és tetszenek a virágaid! :)
    Egy hóvirágot én is elkezdtem már... :)

    VálaszTörlés
  11. Nálad már tavasz van! Kellemes friss üde színek, szép kikeleti hímzések :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szépen köszönöm a kedves, dícsérő szavakat!!! ♥♥♥
    Örülök, hogy ti is várjátok már a tavaszt! :o)))

    Thank you!!!♥♥♥

    VálaszTörlés
  13. De jól esett megnézni ezeket a szépségeket! Hát már jöhetne a Kikelet! Mennyire nagyon várom én is! :-)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon tetszenek, szépek a színek. :))) Most már a tavasz is jöhetne.

    VálaszTörlés
  15. Én is remélem, hogy hamarosan itt a tavasz, talán ezek a szépségek becsalogatják a jó időt!:)

    VálaszTörlés
  16. Marvellous! Since spring is coming soon, it's a very nice season.
    Greetings.
    Adelina.

    VálaszTörlés
  17. Oh c`est tres jolie !! J`adore tous la couleur et le dessin c`est MAGNIFIQUE !!


    et votre blog est MAGNIFIQUE et maintenant je suis votre nouveau membre et j`espère que vous allée aimer mon blog aussi!

    Bonne semaine!!

    xxx Maria xxx

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...