Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2016. október 21., péntek

Ősz...Autumn...


Lynn B blogján találtam ezt az aranyos ingyenes őszi mintát és kis párnát készítettem belőle :o)
 A mintát ITT találjátok.
Köszönöm Lynn B!!!

I found this cute little pattern on Lynn B's blog and I made a little pillow ...again...:o)
You can find the free chart HERE.
Thank you Lynn B!!!


A kis tököt Levendulalány blogján láttam meg és nagyon megtetszett az ötlet. Egyszerű elkészíteni és még varrógép se  kell hozzá. Na, jó, én nem ingujjból készítettem, mint ő, hanem összevarrt téglalapból, de az eredmény ugyanaz :o)))
Annyi aranyos, kreatív ötlet van nála! Érdemes szétnézni a blogjában :o)

The little pumpkin's tutorial you can find on Levendulalány's blog. It's so easy to make! She used her son's sleeves for it and did a great job :o) She makes  wonderful things and she also shares lots of tutorials! 


És végül egy receptet szeretnék megosztani veletek, amit Carol  blogjában láttam és megsütöttem. Nekem nagyon ízlett!

I found this recipe on Carol's blog and I would like to share it with you, these muffins are delicious!


Banános-répás muffin

1/2 pohár olvasztott vaj, 3/4 pohár cukor, 2 nagy tojás, 1 pohár érett banán összepasszírozva, 1/3 pohár tej, 2 teáskanál vanília, 1/2 pohár reszelt répa, 2 pohár liszt, 1/2 pohár dió feldarabolva, 1 teáskanál szódabikarbóna, 1/2 teáskanál só

A vajat a cukorral alaposan kikeverjük, beletesszük a tojásokat, a banánt, és a répát. Majd a szódabikarbónás lisztet, sót és diót is hozzákeverjük.
Nem szabad túl sokáig keverni!
Ezzel a masszával megtöltjük a muffin formákat és 180 fokon 20-25 perc alatt megsütjük. 

Én nem tettem bele most diót, de így is nagyon finom lett. Szerintem csokidarabokkal is szuper lehet!

19 megjegyzés:

  1. Csupa gyönyörűségeket hoztál!!!!!!♥
    Tüneményes a hímzésed! A tököcskék és köszönöm a sütireceptet, ki fogom próbálni!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Manka! Nagyon egyszerű a recept és én az ilyeneket szeretem :o) csak összekevered, beleöntöd a formákba, megsütöd és kész! :o)))

      Törlés
  2. Nagyon kedves minta! ÉS a receptet is köszönöm! ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom, hogy neked is ízleni fog-e :o) Szerintem igen! :o))))

      Törlés
  3. Aranyos kézimunkák és nagyon jó kis recept!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Éva! Érdekes, hogy a banántól jó puha lesz a tészta... nem is igazán lehet benne érezni a répát!

      Törlés
  4. What a wonderful autumn finish again, it looks so pretty. Thank you for the link.
    Hyvää viikonloppua :)

    VálaszTörlés
  5. Sweet stitching but I am falling for your little handmade pumpkin!! It looks so pretty!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, thank you! It's so easy to make! Check out the link and you can try it, too :o)
      Have a beautiful weekend!

      Törlés
  6. Nagyon édes dolgokat hoztál! A textil tök szuper lett♥, azt hittem, a muffin is tökös lesz, de biztosan finom anélkül is. Én ma Rita isteni muffinjait kóstolgattam:) Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van sütőtökös muffin receptem is...:o) Abba meg sűrített tej kell...de nagyon finom!

      Törlés
  7. Aranyos a párnácska, bájos a minta!
    A tököcske is jól sikerült, lehet, kipróbálom :)
    A receptért külön köszönet!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Ildikó! A tököcske egyszerű és nagyszerű :o)))
      A muffin valóban nagyon finom és hamar megvan!

      Törlés
  8. Drága Timi! Megkaptad a levelemet? Aggódom.

    VálaszTörlés
  9. De helyes kis párnácska és olvasom, már oda is ért az ajándékozotthoz! Örülök ennek a muffin receptnek, ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes kipróbálni a receptet! Most hétvégén sütőtökös muffint csináltam és az is nagyon finom lett :o)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...