Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2020. január 3., péntek

JPC sal 2020 winter...


 Idén is csatlakoztam a JPC sal-joz, így már pár héttel karácsony előtt megkaptuk a mintákat és mindenki szabadon alkothatott a kihímzett darabokkal :o)

 ***
I joined the 2020 JPC sal, so we got the free patterns few  weeks before Christmas... Here's what I've made of them :o)
 

Ha érdekel benneteket a minta, most le lehet tölteni a Jura Point de Croix oldaláról!

***
You can find the free pattern on Jura Point de Croix site!

Nagyon szép hétvégét kívánok!!!

***
Have a nice weekend!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép kedves kis minta! Szép hétvégét nektek is !

    VálaszTörlés
  2. Aranyosakat készítettél!
    Ismét megtaláltalak a bemutató-listán - és örültem Neked! :)

    Boldog új évet kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nézegettem a többiek munkait...:o) Annyi ötletes dolog van köztük!

      Törlés
  3. Olyan szépek! Köszönöm, hogy a barátod lehetek!

    VálaszTörlés
  4. They are cute!
    Happy New Year!

    VálaszTörlés
  5. Oh, erről a bejegyzésről valahogy lemaradtam... biztos a költözés miatt...
    Csodaszépek ♥♥♥ Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  6. Timike hogy vagytok régen jelentkeztél!

    VálaszTörlés
  7. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    ហ្វានតាន Online

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...