Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2012. március 29., csütörtök

Happy day

Eszter Happy day mitája nagyon megtetszett ... 
Először csak az egyik részletét hímeztem ki és  kis zsákot varrtam belőle... 

When I saw Eszter's Happy  Day pattern I knew I had to stich it...
 First I stiched one part of it only and I used it for a little sack...


Majd az egész mintát elkészítettem és táska lett belőle...:o)

Then I stiched the whole pattern and made a bag....:o)

 

Mindenkinek nagyon vidám napot kívánok :o)!

I wish you a happy day :o)!

15 megjegyzés:

  1. Csupa tavasz! Nagyon szépek!
    :-)

    VálaszTörlés
  2. Mindkét változat tetszik, kékkel is és pirossal is jó lett!

    VálaszTörlés
  3. De klassz lett! Nekem is kéne már varrnom, de nagyon leeresztettem!:)

    VálaszTörlés
  4. aranyosak! ez a szó jutott először eszembe, amikor megláttam őket! Főleg a farmertáska. Nagyon jól néz ki!

    Kellemes hétvégét!!! ♥

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik "kicsiben"...és "nagyban" is. :)))))

    VálaszTörlés
  6. Mennyi szépet alkottál az utóbbi időben!!! Minden nagyon tetszik, de azok a napsugaras sárga művek... szuperek!!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuperek lettek!
    Ne haragudj, hogy megkérdezem, de mit csinálsz ennyi zsákkal, tatyóval? :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is szép lett mindkettő. Egyébként meg táskából, zsákból sosem elég!

    VálaszTörlés
  9. Hű,de szép mindkettő!!!!!!Nem tudom,hogy csináljam: a kertben is kell dolgoznom,varrni is szeretnék.:)Főzni is.:)És egyebek....

    Drága Timi: nem szeretnéd levenni a dupla szóellenőrzést? Bocs!Neked merek szólni.:)♥

    VálaszTörlés
  10. Nagyon köszönöm Nektek a kedves szavakat!!! ♥
    Valóban nagyon sok zsákocskát varrok, de majdnem mind ajándékba készül...:o) Azért persze vannak saját zsákok is :o)

    VálaszTörlés
  11. Timi you have a beautiful blog.
    Thank you so much for visiting me over at my blog. The last five years have been so tough. I've not be very good at keeping in touch but I do value your friendship.
    X

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...