Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2012. március 2., péntek

PIF

 Jelentkeztem Leki PIF játékára....:o)
 Így most én is meghirdetem a játékot. Az első három jelentkező, aki megjegyzést hagy nekem ennél a bejegyzésnél, ajándékot kap tőlem egy éven belül.... Cserébe nekik is meg kell hirdetniük a játékot a blogjukon és ők is készítenek meglepit  az első három jelentkezőnek.

Várom a jelentkezőket :o) !

I've joined Leki 's PIF...:o)
So if you would like to participate in this game please leave a comment here.
I will send a present to the first three persons within one year.
Those who receive these presents are asked to announce this game on their blog to continue the giving chain..:o)

4 megjegyzés:

  1. Ajándék? Tőled? Bármikor :-)

    VálaszTörlés
  2. Na tessék! Miután jól kiosztottam a rendszert, megijedt :-D

    VálaszTörlés
  3. :o)))
    Valóban olvashatta, mit írtál...:o)
    De a lényeg, hogy működött és megjött a megjegyzés :o)!
    Köszi!

    VálaszTörlés
  4. So glad I'm number 4 so others can have the benefit of your lovely handiwork. I love the idea of Pay it Forward, great!
    love you and yours, Timi...be safe.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...