Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2011. július 3., vasárnap

Farmer varrótok

Van egy kedvenc varrós könyvem (a Tilda könyveken kívül...:o) ), A foltvarrás szenvedélye a címe.

Nagyon sok ötletes és praktikus dolog van benne. Ahogy nézegettem, megtetszett benne a farmerből készült varrótok és mivel nagyon sok anyag maradékom van, gyorsan meg is csináltam :o). Egyszerű a varrása, ráadásul tisztázni sem kell, mert rojtos lesz a széle a sok apró bevagdosástól...Nekem mondjuk nem igazán rojtosodott még ki, lehet, hogy csak többszöri mosás után lesz olyan, mint a könyvben...
Nos, ilyen lett:




Mindenkinek nagyon szép hetet kívánok :o)!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Tetszik a "zárja", ötletes megoldás. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik.Jo osszhatasa van a vilagos farmernak es a viragos mintanak.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos, nagyon szép a két anyag együtt.

    VálaszTörlés
  4. Nem ismerem ezt a könyvet, köszönöm az ajánlót!
    Ha ilyen szép holmik vannak benne, nem csoda, hogy kedvenced lett. Nagyon szépet készítettél, vicces a cimkéje!

    VálaszTörlés
  5. Rita: a záros megoldás nekem is nagyon tetszett, bár eleinte tartottam tőle, hogy ki fog bújni...de nem! :o)

    Bernadett, Napocska: köszönöm! Nekem is tetszik a farmer-virágos anyag párosítás :o)

    Leki: ♥ :o) ♥!

    Amanda: a címke újra hasznosított :o))) akárcsak a farmer :o))! Bár jobban belegondolva a gomb is :o)!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...