Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2011. december 29., csütörtök

Karácsonyi ajándékok...Christmas presents...

Karácsony előtt sok meglepetés ért...olyanoktól kaptam ajándékot, akikkel még nem is találkoztam élőben, csak a blogvilágon keresztül... 
Az egyik ilyen ajándékom Erikától volt...

I got beautiful presents just a few days before Christmas from some blogfriends I've never met before!
One of my present was from  Erika...  She has a wonderful blog!!!



...a másik pedig Mammkától...egy csodás fürdősó!!! Képet sajnos nem tudtam készíteni róla, de hoztam egyet a blogjáról, mert most játékot hirdetett! A nyeremény pedig: levendulás fürdősó!!!

And  I got lavender bathing salt from Mammka ...She is having a give- away now! 



Persze barátoktól is kaptam meglepit...:o)
Lekitől egy gyönyörű képet, egészen apró öltésekkel kihímezve, egy tündéri macis csészét, finom csokival és sok-sok kedves aprósággal kiegészítve...
Napocskától egy mesés karácsonyi dobozt, benne saját készítésű terítő, karácsonyi gyertyák és csésze alátétek!!! Mintha csak tudta volna előre, mire lesz szükségem :o)
Amandától anyagokat kaptam, macis zsákot, macis szalvétával :o) és kiegészítőket a varráshoz! 

And I got some more presents from friends...:o)



Nagyon szépen köszönöm a kedves ajándékaitokat!!!  

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket kaptál... látszik, hogy szeretnek... szerintem megérdemled :)

    VálaszTörlés
  2. Tyűűű mennyi szépség! ....Mert Ön (is) megérdemli!!! :D
    A Mammka féle fürdősó csúcsszuper!!!

    VálaszTörlés
  3. Csuda szépségeket kaptál és olyan szép az összeállítások nagyon jó fotókat és montázsokat készítesz

    VálaszTörlés
  4. Nekem volt öröm megajándékozni Téged!

    VálaszTörlés
  5. Örömmel és szeretettel készítetettem.

    VálaszTörlés
  6. Mennyi csodaszép ajándék! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon örülök, hogy ennyi sok, szépséges ajándékot kaptál! :)))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm minden kedves szavatokat!!!

    Palkó, Fróni: nagyon kedvesek vagytok, de nem hiszem, hogy megérdemeltem volna bármit is...talán pont ezért is esett annyira jól...:o)

    Napocska: a Picassa csodákra képes...:o)))

    Erika,Amanda : ♥♥♥

    Nagymamis, Töpszlívi: nektek is köszönöm ♥!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...