Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2011. június 4., szombat

Mackók minden formában

Nagyon szeretem a mackókat...:o)
Ezeket még régebben készítettem ajándékba, de mivel már átadtam őket, így most már megmutathatom...


Az álló maci Tilda könyvből való, Tone Finnanger tervezése. Nagyon szeretem az ő munkáit, könyveit. Annyi kedves figurát tervez és olyan csodálatos színvilággal dolgozik!
A zsákon lévő macit pedig egy babaruhán láttam meg és annyira megtetszett, hogy megcsináltam én is...:o)

11 megjegyzés:

  1. A mackók szeretete is közös bennünk :)))
    Nagyon édesek a mackóid, a zsákon levő is csudapofa :)))

    VálaszTörlés
  2. Így igaz! Egyetértek Mankával! :) S én ráadásul élőben csodálhatom egyik zsákocskát!
    Első bejegyzésnél lemaradt: nagyon tetszik blogod öltözéke!

    VálaszTörlés
  3. Engem is teljesen elvarázsolt a tilda-könyvek világa, szeretem a figuráit, formáit, színeit, mintáit, ötleteit. Nagyon tetszenek a macijaid, nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  4. Csuda édes ez a mackó, és olyan jó hogy egy ugyan ilyen mackóval mi is rendelkezünk :)

    VálaszTörlés
  5. Ez a zsákon lévő maci annyira, de annyira aranyos :) Nagyon szeretem a zsákocskáidat :)

    VálaszTörlés
  6. Какой славный мишка. Я тоже шила такого. Заходи, посмотри, у меня их два!
    http://victoriy-5568.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

    VálaszTörlés
  7. Tilda mackó tündéri!Épp tegnap néztem én is a könyvemben....Az orrát mivel készítetted?

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a dicséreteket...:o)
    Az orrát fekete hímzőfonállal hímeztem...körbe-körbe mentem szálöltéssel, ami meg is látszik rajta, mert nem igazán sikerült mindenhol lefednem..de talán messziről nem látszik :o)

    VálaszTörlés
  9. Szia :) Manka ajánlott :) örülök h megismerlek! Nekem az applikált maci jön be igazán. Nagyon szépen dolgozol! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...