Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2011. június 6., hétfő

Ajándékok...

Az elmúlt napokban nagyon el lettem kényeztetve ajándékokkal...:o)
Először Amandától kaptam csomagot és ezeket a gyönyörűségeket küldte nekem...

...először is egy csodaszép váll kendőt!!! Puha gyapjúfonalból készült és fantasztikusan meleg!
Az öko-táskáit már régen megcsodáltam a blogjában, de most már nekem is van :o). Ráadásul kék és teáskannás... A macis táska tündéri lett!!! Az anyagokkal már meg van a tervem, csak idő kell hozzá...:o) Volt a csomagban még finom tea és csokoládé és persze apró kis gombok, kiegészítők.

Ma pedig a postás Mammkától hozott meglepetést...:o)


Említette ugyan, hogy készül aprósággal, de nem gondoltam volna ennyi "apróságra" :o)
A fonalaknak külön örültem, mert nálunk nem lehet ilyeneket kapni. A kis könyv pedig igazi kincs !!! A filmet majd teázgatás közben fogjuk megnézni...:o)

Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek a sok szép ajándékot !!!

12 megjegyzés:

  1. Csodaszépségeket kaptál és adtál - igaz azt nem mutattad itt, de tudok róluk :)
    Szép mosolygós napokat, gyönyörűek a virágaid ♥

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Nagyon szép ajándékok egy nagyon kedves embernek :))
    A rózsáid !.... mesések, köszönöm a fotót :))

    VálaszTörlés
  3. Húha mennyi szépség! Nagyon tetszenek! A filmről majd számolj be! :)

    VálaszTörlés
  4. Úgy örülök a blogodnak!!!!!!:) ♥
    Ezek tényleg apróságok a Tiedhez képest!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a kedvességeteket ♥ :o)!!!

    VálaszTörlés
  6. Örülök az örömödnek! Szépek a fotóid!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű szépségeket kaptál.
    A rózsáidról készült képek nagyon jók. Olyan szépek.

    VálaszTörlés
  8. Bár személyesen nem ismerlek üdv a blogolók világában. A kezdet nagyon ígéretes :O) Alig várom a folytatást. Egy másik kreatív anyuka :O)

    VálaszTörlés
  9. HELLO ! WELCOME !
    have a nice day !
    kisses de France

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm Györgyi a kedves szavakat!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...