Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2011. június 8., szerda

Táskák kislányoknak 1.

Nagyon szeretek hímezni, főleg keresztszemes mintákat...:o)
És ezen a téren nagyon el vagyok kényeztetve, mert van egy barátnőm, aki szinte csak úgy ontja magából a szebbnél szebb mintákat...
Manka mintáiból készítettem ezeket a kis táskákat is. Mivel kislányok kapták őket, természetesen csak rózsaszín hímzőfonal jöhetett szóba...:o)



Ez a minta egy kis magyarázatra szorul... Eredetileg az anyák napi mintát szerettem volna kihímezni, de a rózsák valahogy nem sikerültek... Ezért Manka másik mintájából tettem rá ezeket a kis virágokat. De a végeredmény tetszett annak, akinek ajándékoztam...:o)

Köszönöm Manka a gyönyörű mintákat !!!

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szépségesek lettek ezek a táskák ♥♥♥, szerencsések ezek a lánykák :)

    VálaszTörlés
  2. :)) nagyon szívesen, drága Timi :))

    Tetszenek a táskák nekem is :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek lettek a táskák, nekem főleg a 2. tetszik. Én is tervezem kipróbálni Manka rózsáit, remélem, sikerül...
    Örülök, hogy van blogod! Olyan jó mások alkotásait csodálni! Ha meg elakadnál, ne aggódj, mert egész kis csapat segít majd neked! Én is, ha tudok...

    VálaszTörlés
  4. NAgyon tetszenek!!!! A rózsaszines főleg, de hát ez már mindjárt betegség :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek lettek! Szépen összeállítottad a bársonyt a hímzéssel, szépek a tűzések. Nekem mindkettő nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, lányok :o)!♥♥♥
    Maminti, köszönöm neked is a kedves felajánlást :o)!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek lettek a táskák. Biztos nagyon örültek akik kapták.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszenek.Nekem is a 2. a kedvencem, de a rózsás is szép:-)

    VálaszTörlés
  9. Napocska! Valóban örültek a táskáknak...meg is nézheted majd az egyiket közelről személyesen is :o))
    Ibcsy: köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép kis táska! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  11. Kíváncsian várom ki tűnik fel a táskával.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...